Salam pertemuan kepada semua pembaca blog yang sudi singgah di zon krafaina. walaupun anda tersesat atau memang dah menjadi follower atau sesiapa yang selalu mencuci mata dengan barangan kraf. ^_^

Di zon krafaina, anda semua boleh mencuci mata sambil membeli barangan kraft dari benang bulu hasil kerja tangan saya. Antaranya ialah sarung handphone, bookmark, barangan baby [topi, kasut, sarung tangan,headband], brooch,lapik meja, sanggul rambut khas untuk wanita dan banyak lagi.

dari masa ke semasa...saya akan update blog ini.. tapi tidak terlalu kerap...jika diberi keizinan dari segi masa dan kesihatan InsyaAllah saya akan menambah dan update berangan lain yang saya buat...saya sering menumpukan pada barangan yang di tempah..oleh itu...kesibukan tidak dapat dijangka...

selamat melayari bolg 'krafaina'

perjalanan krafaina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, August 2, 2010

jom jalan2 di alam maya.. ^_^

salam...

semoga semua pelayar-pelayar blog sentiasa di berkati Allah..Amin...

saya suka jalan2 di alam maya ni..memandangkan saya tidak dapat berjalan2 di alam nyata untuk mencuci mata... hehehe...[aneh saja bunyinya ^_^]

sepanjang saya jalan-jalan di alam maya..banyak juga terserempak dengan blog-blog yang buat give away...[suka je sebab ada tawaran hadiah. hehehe ]
kadang-kadang suka juga cuba nasib. manalah tahu hari itu nasib saya sangat baik, dan memenangi mana-mana give away...[sungguh perasan] hehehe..

bukan apa...caranya mudah..tak perlu susah-susah payah... hanya perlu ikut apa yang tuan tanah kedaung minta [tuan blog la..hehehe]
cuma malas dan rajin je.... hehehe... saya selalunya malas... hahahaha [buruk sungguh perangai..]

ok..sekarang saya nak ajak sesiapa yang singgah di zon krafaina untuk melawat ke salah satu blog yang krafaina selalu lawat...

shhhhuuuttt...meh dekat-dekat nak bagi tahu...
beliau ada buat give away... bagi tahu semua orang ya?? jangan sembunyi-sembunyi...
biar kita sama-sama dapat hadiah....hehehe...

jom2 lawat ke blog beliau...http://intanzcraft.blogspot.com/
selamat mencuba nasib ya??

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila tinggalkan pesanan, komen, atau order anda di sini...