Salam pertemuan kepada semua pembaca blog yang sudi singgah di zon krafaina. walaupun anda tersesat atau memang dah menjadi follower atau sesiapa yang selalu mencuci mata dengan barangan kraf. ^_^

Di zon krafaina, anda semua boleh mencuci mata sambil membeli barangan kraft dari benang bulu hasil kerja tangan saya. Antaranya ialah sarung handphone, bookmark, barangan baby [topi, kasut, sarung tangan,headband], brooch,lapik meja, sanggul rambut khas untuk wanita dan banyak lagi.

dari masa ke semasa...saya akan update blog ini.. tapi tidak terlalu kerap...jika diberi keizinan dari segi masa dan kesihatan InsyaAllah saya akan menambah dan update berangan lain yang saya buat...saya sering menumpukan pada barangan yang di tempah..oleh itu...kesibukan tidak dapat dijangka...

selamat melayari bolg 'krafaina'

perjalanan krafaina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, November 23, 2010

shopping benang...

Assalamualaikum....

semoga pelayar-pelayar blog dan crafter yang singgah di zon krafaina sentiasa dilindungi Allah... 

bukan mahu update kraf..cuma berkongsi cerita...
petang tadi tamat sudah final paper untuk exam sem ini...
Aina berasa sungguh lega.. ^_^ setelah berminggu-minggu bertungkus lumus study tanpa menghiraukan keadaan sekeliling... 

sudah lama juga tidak mengait... rindu rasanya...
sekarang mahu siapkan beberapa tempahan headband untuk kenduri hujung minggu ni...

petang tadi exam habis jam 5.30pm. sampai di rumah waktu maghrib. jem di KL membuatkan perjalanan saya menjadi lambat.
jam 8pm saya keluar untuk membeli benang. stock benang sudah hampir habis. 

sampai di kedai pertama, saya minta harga dikurangkan jika saya mahu beli dalam kuantiti yang banyak. aunty kedai cakap, tak boleh sebab benang sudah naik harga. wah~ kecewa.
saya ke kedai seterusnya. juga sudah naik... lebih sikit dari kedai pertama...
adoi.... sudahlah warna yang limited, harga pula naik.
macam mana mahu memiliki benang yang banyak selepas ini??

p/s: krafaina masih belum menaikkan harga hasil kraf kerana stok benang lama masih ada...
jom beli kraf di sini banyak-banyak sebelum harganya naik.... (^_-)


1 comment:

Unknown said...

nk beli bleh...hehehe...ada ke org wt casing hp pkai benang ni...klu aina bleh wt bg tau ye...huhuhu

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila tinggalkan pesanan, komen, atau order anda di sini...