Salam pertemuan kepada semua pembaca blog yang sudi singgah di zon krafaina. walaupun anda tersesat atau memang dah menjadi follower atau sesiapa yang selalu mencuci mata dengan barangan kraf. ^_^

Di zon krafaina, anda semua boleh mencuci mata sambil membeli barangan kraft dari benang bulu hasil kerja tangan saya. Antaranya ialah sarung handphone, bookmark, barangan baby [topi, kasut, sarung tangan,headband], brooch,lapik meja, sanggul rambut khas untuk wanita dan banyak lagi.

dari masa ke semasa...saya akan update blog ini.. tapi tidak terlalu kerap...jika diberi keizinan dari segi masa dan kesihatan InsyaAllah saya akan menambah dan update berangan lain yang saya buat...saya sering menumpukan pada barangan yang di tempah..oleh itu...kesibukan tidak dapat dijangka...

selamat melayari bolg 'krafaina'

perjalanan krafaina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, December 28, 2010

AinaHat

Assalamualaikum....

AinaHat kali ni..ada story sikit...[ringkas je la...] sekadar memenuhi ruangan entry ini ^_^
memandangkan masa-masa akan datang saya akan sibuk dengan kuliah..saya berhasrat untuk menyediakan beberapa stok barangan kraf...supaya kelak, bila ada customer yang mahu menempah tidaklah saya mengambil masa yang lama kerana sudah ada dalam stok. nak-nak lagi kalau kraf yang meminjam masa yang lama untuk disiapkan...terutamanya ainaHat....

saya siapkan warna yang berbeza dari selalu....

bila dah siap, saya tunjukkan kepada kakak....[seperti biasa, confirm dia teruja...] awal-awal lagi cakap nak buat stok, bukan nak jual kepada dia...hhihihihi....

tiba-tiba satu hari tu kitaorang nak jalan-jalan on weekend, dia siap-siapkan anak dia...tiba-tiba [lagi] dia minta topi yang saya kait...sangat sesuai dengan baju anaknya katanya. hahaha... kakak..kakak [sambil geleng kepala]
dan-dan tu juga dia paksa saya kaitkan sekuntum bunga besar....
huh~ [sayalah orang terakhir yang bersiap....]adoi~

jom layan gambar.....

sangat padan dengan bajukan?
p/s: setiap warna baju, setiap warna topi.... [sudah penuh satu drawer]

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila tinggalkan pesanan, komen, atau order anda di sini...