Salam pertemuan kepada semua pembaca blog yang sudi singgah di zon krafaina. walaupun anda tersesat atau memang dah menjadi follower atau sesiapa yang selalu mencuci mata dengan barangan kraf. ^_^

Di zon krafaina, anda semua boleh mencuci mata sambil membeli barangan kraft dari benang bulu hasil kerja tangan saya. Antaranya ialah sarung handphone, bookmark, barangan baby [topi, kasut, sarung tangan,headband], brooch,lapik meja, sanggul rambut khas untuk wanita dan banyak lagi.

dari masa ke semasa...saya akan update blog ini.. tapi tidak terlalu kerap...jika diberi keizinan dari segi masa dan kesihatan InsyaAllah saya akan menambah dan update berangan lain yang saya buat...saya sering menumpukan pada barangan yang di tempah..oleh itu...kesibukan tidak dapat dijangka...

selamat melayari bolg 'krafaina'

perjalanan krafaina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday, December 12, 2010

head band dan kerongsang [tempahan majlis]

Assalamualaikum....


Lebih kurang dua minggu lepas kakak saya mengadakan majlis kenduri cukur jambul anak gadisnya. memandangkan ini anak perempuan pertamanya setelah empat anak lelaki, dia berhajat nak buat secara meriah...


segala perancangan dibuat dari awal...
macam-macam dirancang supaya perfect. dipendekkan cerita, salah satunya supaya majlis kelihatan cantik atau bertema... kakak menempah headband untuk si gadis kecil dan kerongsang untuk ibu-ibu..[kakak sponsor la ni] nasib la bilangan si gadis kecil cuma lima orang..


temanya putih pink. jadi inilah hasilnya dari krafaina...


jom tengok ni...

semua yang di tempah 

yang tengah special untuk gurl yang di raikan
yang tengah, bunga ros.
untuk anak buah yang suka sangat tengok kerongsang  yang saya pakai setiap hari. hehehe
special~! bunga 6 kelopak.
warna berbeza untuk family saya [kiri dan sekuntum ros] dan family suami kakak.[kanan]
kesemuanya
sekeping gambar ketika majlis...
si kecil yang diraikan dikelilingi oleh gadis-gadis manis.
opss...ada seorang hero tersesat di sana...
ibu-ibu juga turut serta... [kakak berbaju putih]
p/s: kepada sesiapa yang nak melakukan perkara yang sama seperti kakak, boleh tempah di krafaina@gmail.com
nyatakan tema warna majlis anda...

terima kasih

4 comments:

[[ krafaina ]] said...

majlis berjalan dengan lancar

Rafidah Ahmad said...

luv the pink colour headbands :)

halizda said...

i also luv pink

[[ krafaina ]] said...

kak fida: saya suka juga...dulu2 tak suka pink. hehehe...

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila tinggalkan pesanan, komen, atau order anda di sini...