Salam pertemuan kepada semua pembaca blog yang sudi singgah di zon krafaina. walaupun anda tersesat atau memang dah menjadi follower atau sesiapa yang selalu mencuci mata dengan barangan kraf. ^_^

Di zon krafaina, anda semua boleh mencuci mata sambil membeli barangan kraft dari benang bulu hasil kerja tangan saya. Antaranya ialah sarung handphone, bookmark, barangan baby [topi, kasut, sarung tangan,headband], brooch,lapik meja, sanggul rambut khas untuk wanita dan banyak lagi.

dari masa ke semasa...saya akan update blog ini.. tapi tidak terlalu kerap...jika diberi keizinan dari segi masa dan kesihatan InsyaAllah saya akan menambah dan update berangan lain yang saya buat...saya sering menumpukan pada barangan yang di tempah..oleh itu...kesibukan tidak dapat dijangka...

selamat melayari bolg 'krafaina'

perjalanan krafaina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday, January 30, 2011

benang dari jauh..

Assalamualaikum....

semoga semua bloger yang singgah di zon krafaina baik-baik sentiasa...
hrum...penat hujung minggu, tapi sempat juga curi masa update blog....

maaf...maaf... maaf... saya lewat update tentang cerita ini... sudah seminggu saya tertangguh...
ingat lagi tak saya pernah menyertai GA dari turki...AYZASTUDYO.COM GIVEAWAY CONTEST!
Alhamdulillah...saya menang hadiah sagu hati.... ^_^
dan sabtu lepas...22 januari 2011, hadiahnya tiba di rumah...
huh~ kepenatan malam tu hilang tiba-tiba selepas melihat bungkusan yang lain dari biasa... instinct saya mengatakan itu kepunyaan saya....

aaaaaaaaaaaaa.......... saya jerit kuat-kuat...[sambil lompat sikit] hahaha...terkejut seisi rumah...
jom layan gambar...
jeng..jeng...jeng....

terus di capai bungkusan ini...
cuba jaya baca tulisan tu... hahaha
hmm...
punya la excited, so..tak sabar nak bukakan??
jom buka sekarang....
Ya Allah... benang yang saya nak...
saya sangat teruja
banyak tak??banyak kan?
p/s: saya sangat happy dan sangat suka benang ni...
terima kasih kak ayza... walaupun saguhati...tapi bermakna ye kawan-kawan....

p/s/s: saya dah siapkan 2 barang dari benang ni...sangat cantik [perasan sendiri..] hehehe...
next entry saya akan tunjukkan hasilnya.,...
terima kasih....

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila tinggalkan pesanan, komen, atau order anda di sini...